შპს სკოლა “თამარიონი+”-ის
ერთწლიანი სამოქმედო გეგმა
2024-2025 სასწ. წელი
ერთწლიანი სამოქმედო გეგმა გამომდინარეობს 2024 – 2031 წლების სტრატეგიული განვითარების შვიდწლიანი გეგმიდან, სკოლის მისიიდან და სკოლის სტრატეგიული მიზნებიდან.
მასში ასახულია სტრატეგიული მიზნებისა და ამოცანების შესაბამისი აქტივობები, შესრულების ინდიკატორები, შესრულებაზე პასუხისმგებელი პირები/სტრუქტურული ერთეულები, შესაბამისი რესურსები და დასახული მიზნების რეალიზების ვადები.
- სასწავლო პროცესის ხარისხის ამაღლება
სტრატეგიული მიზნები | ამოცანები | აქტივობები | პასუხისმგებელი პირი | შესრულების პერიოდი | |||||||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | შესრულების ინდიკატორები | რესურსები | ||||
სასწავლო პროცესის ხარისხის ამაღლება | ახალი პროგრამების შემუშავება/ დანერგვა | სასწავლო პროგრამების/კურიკულუმების/ შემუშავება | მასწავლებლები; საგნობრივი კათედრები; | კურიკულუმი;საგნობრივი კათედრის ოქმები;პედაგოგიური საბჭოს ოქმი; | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||
სასკოლო დოკუმენტაციის მოწესრიგება-დახვეწა. დოკუმენტაციაში ცვლილებების შეტანა/საჭიროების შემთხვევაში ახლის დამტკიცება | დირექტორი; პედაგოგიური საბჭო; | შესაბამისი დოკუმენტაციის დამტკიცების მასალები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
საჭიროების შემთხვევაში, სსსმ მოსწავლეთათვის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმების შემუშავება/სწავლება | დირექტორი; ისგ ჯგუფები; სპეციალური მასწავლებლები; ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სხვა სპეციალისტები; | პედაგოგიური საბჭოს ოქმი;ისგ ჯგუფის ოქმები;ინდივიდუალური გეგმები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მოსწავლეთათვის მრავალფეროვანი, დამატებითი სასწავლო პროგრამების შეთავაზება | დირექცია, საგნობრივი კათედრები; მასწავლებლები; | სასკოლო კურიკულუმი;დამატებითი სასწავლო პროგრამების აღწერილობა | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სადამრიგებლო პროგრამების შემუშავება/დანერგვა | დირექცია,დამრიგებლები | სადამრიგებლო პროგრამები;დამრიგებლის პორტფოლიო | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სასწავლო პროცესის ხარისხის გაზრდა | შიდა სასკოლო პროექტების დანერგვა და მართვა | დირექცია, საგნობრივი კათედრები; | პროექტის პროგრამა;ფოტო-ვიდეო მასალა | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
დიფერენცირებული სწავლება | დირექცია, მასწავლებლები; | საგნობრივი კურიკულუმები; ინდივიდუალური გეგმები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სწავლა სწავლების კონსტრუქტივისტული პრინციპების დამკვიდრება | მასწავლებლები | კურიკულუმი;სასწავლო პროექტები;მოსწავლეთა მიერშესრულებულიდავალებები;სასწავლო პროცესშიგამოყენებულიმასალები/აქტივობები;მასწავლებლისპორტფოლიო | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
გამჭვირვალე, სანდო, ობიექტური და სამართლიანი შეფასების სისტემის დანერგვა | დირექტორი; მასწავლებლები | კურიკულუმი;მოსწავლეთა მიერშესრულებულიდავალებები;შეფასებები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
დაბალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეებთან დამატებითი მუშაობა | დირექცია, მასწავლებლები | მოსწავლის აკადემიური მხარდაჭერის საკონსულტაციო გრაფიკი; მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევებისშედეგების ანალიზი და ანგარიში; | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სასწავლო პროცესის მონიტორინგი და შედეგების გათვალისწინებით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა/ განხორციელება | სხვადასხვა ტიპის კითხვარების შემუშავება. მოსწავლეთა, მასწავლებელთა და მშობელთა პერიოდული გამოკითხვა სასწავლო პროცესთან დაკავშირებული საჭიროებების კვლევის მიზნით | დირექცია | კითხვარების ანალიზი | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
სასწავლო პროცესის დიაგნოსტიკური წერების ჩატარება | დირექცია | ჩატარებული დიაგნოსტიკური წერის ანალიზი | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სასწავლო პროცესის ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა და პერიოდულად მონიტორინგის ჩატარება | დირექცია | განხორციელებული მონიტორინგის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სასკოლო სასწავლო გეგმის შესრულების მონიტორინგი | დირექცია | განხორციელებული მონიტორინგის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სსსმ მოსწავლეთათვის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმების შესრულების მონიტორინგი | ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფი | ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის ოქმი; ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის დასკვნა | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
საგაკვეთილო პროცესზე დასწრება, შედეგების ანალიზი და შესაბამისი ღონისძიებების დაგეგმვა/განხორციელება | დირექცია, ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი; საგნობრივი კათედრები | გაკვეთილზე დასწრების შედეგები და მისი ანალიზი; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ოქმები; ურთიერთდასწრების შედეგები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებისთვის მოსწავლეებში მოტივაციის გაზრდა | მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა, მოიპოვონ დაფინანსება და პროფესიას დაეუფლონ პრესტიჟულ უმაღლეს სასწავლებლებში | დირექტორი; დამრიგებლებიმასწავლებლები | მოსწავლეთა უმაღლეს სასწავლებლებში ჩარიცხვის დინამიკა;დამრიგებლის საათი. | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლის შედეგად საუკეთესო მოსწავლეთა წახალისების პრაქტიკის დამკვიდრება | დირექცია,საგნობრივი კათედრები; | წახალისების შესახებ გადაწყვეტილებები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მოსწავლეთათვის მხარდამჭერი და მიმღებლობითი გარემოს შექმნა | დირექტორი; მასწავლებლები; | კურიკულუმი;მოსწავლეთა ინტერვიუები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
ოლიმპიადებში, კონფერენციებსა და პროექტებში მოსწავლეთა ჩართვა და წარმატებული მოსწავლეების წახალისება | დირექტორი; მასწავლებლები; | კონფერენციებში, პროექტებში და ოლიმპიადებში მონაწილეობის შედეგები | არსებული ადამიანური რესურსი |
- ადამიანური რესურსის განვითარება
სტრატეგიული მიზნები | ამოცანები | აქტივობები | პასუხისმგებელი პირი | შესრულების პერიოდი | |||||||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | შესრულების ინდიკატორები | რესურსები | ||||
ადამიანური რესურსის განვითარება | პერსონალის მართვის პოლიტიკის და პრაქტიკის გაუმჯობესება | პრევენციული და ინტერვენციული პერსონალის მართვის პოლიტიკის დანერგვა | დირექცია,საკონკურსო კომისია | სკოლის პერსონალისმართვის პოლიტიკისგანმსაზღვრელიდოკუმენტი;შინაგანაწესი;პერსონალთან გასაუბრების შედეგები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||
პერსონალის მართვისას მონაწილეობითი და გუნდური მუშაობის პრინციპების დანერგვა | დირექტორი; საგნობრივი კათედრები; | კათედრების, პედაგოგიური საბჭოს მუშაობის ამსახველიდოკუმენტაცია; | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
თანამშრომელთა სამუშაოგარემოსთან ადაპტაციის ხელშემწყობიმექანიზმის დანერგვა | დირექტორის მოადგილე; კათედრის ხელმძღვანელები | აქტივობები; | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
ადამიანური რესურსის მუდმივი განვითარება | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი | ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ოქმები;დასაქმებულთა პირადი საქმეები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
აკადემიური კორპუსის გაძლიერების მიზნით საუკეთესო კადრების მოზიდვა | ობიექტურობისა და გამჭვირვალობის პრინციპების დაცვით პოზიციის შესაბამისი კადრების მოზიდვა და დასაქმება | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, საკონკურსო კომისია | პერსონალისშერჩევის/დანიშვნისპროცესის ამსახველიდოკუმენტაცია; | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
ადმინისტრაციული/აკადემიური პერსონალის კვალიფიკაციის ამაღლების ხელშემწყობი ღონისძიებების ორგანიზება | თანამშრომელთა პროფესიული საჭიროებების კვლევა | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი | კითხვარების ანალიზი; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის უკუკავშირი; კათედრების ურთიერთდასწრების შესახებ ოქმები | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
სხვადასხვა აქტივობების განხორციელება და განვითარების მუდმივი კონტროლი | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი | დირექტორის მოადგილის ანგარიში;ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
თანამშრომელთა განვითარებისთვის საჭირო ტრენინგების, სემინარების, სამუშაო შეხვედრების დაგეგმვა | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი | ტრენინგების ჩატარების დამადასტურებელი დოკუმენტაცია; ტრენინგებზე დასწრების ამსახველი ფოტო-ვიდეო მასალა | არსებული ადამიანური რესურსი მასწავლებლის სახლი | ||||||||||||||
ტრენინგებზე მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვის ხელშეწყობა | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი | ჩატარებული გაკვეთილები და საგნობრივი კურიკულუმები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მაძიებლობის სტატუსის მქონე მასწავლებლებთან ტუტორების აქტიურიმუშაობა დასაჭიროებისშემთხვევაში შიდასასკოლოკონსულტაციებისგამართვა | დირექტორი,დირექტორისმოადგილე,ტუტორები | ტუტორის განსაზღვრის შესახებ ბრძანება; შეხვედრების გრაფიკი;მაძიებლის პორტფოლიო | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მასწავლებელთა წახალისების სისტემის დანერგვა | დირექტორი | შინაგანაწესი; წახალისების შესახებ გადაწყვეტილებები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
გაკვეთილებზედასწრება დამასწავლებლებისათვის უკუკავშირისგაზიარება | ხარისხისგანვითარებისადა პროფესიულიმხარდაჭერისჯგუფი | ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ოქმები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მასწავლებლებსშორისგამოცდილებისგაზიარება,რეკომენდაციების შემუშავებასწავლა-სწავლებისთანამედროვემეთოდოლოგიებისა და მიდგომებისდანერგვასთანდაკავშირებით,მასწავლებელთაკოორდინირებულიმუშაობა | საგნობრივი კათედრები | საგნობრივი კათედრების ოქმები;ურთიერთდასწრების შედეგები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
ზოგადი განათლებისრეფორმისფარგლებშისაგნობრივ შეხვედრებშიმონაწილეობისხელშეწყობა | დირექტორი,დირექტორისმოადგილე | დირექტორის მოადგილის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი |
- მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის გაუმჯობესება
სტრატეგიული მიზნები | ამოცანები | აქტივობები | პასუხისმგებელი პირი | შესრულების პერიოდი | ||||||||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | შესრულების ინდიკატორები | რესურსები | |||||
მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის გაუმჯობესება | ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება; | სკოლის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარება | დირექტორი,მატერიალურტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი | მატერიალურტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი | |||||||||||||
ინვენტარის და სხვა მასალების შეძენა (საჭიროებისამებრ) | დირექტორი,ტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი;ბუღალტერი | ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები ან სხვა საბუღალტრო დოკუმენტაცია | არსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი | |||||||||||||||
საჭიროების შემთხვევაში კოსმეტიკური სარემონტო სამუშაოების ჩატარება | დირექტორი,მატერიალურტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი | ტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორის ანგარიში; ხელშეკრულება | არსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი | |||||||||||||||
საგანმანათლებლო/ სასწავლო რესურსების განახლება/შევსება | წიგნადი ფონდისშევსება,საგანმანათლებლოელექტრონულირესურსების მოძიება | დირექტორი,ბიბლიოთეკარიტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი | ბიბლიოთეკარის ანგარიში; დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები | არსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი | ||||||||||||||
ფიზიკის, ქიმიისა დაბიოლოგიისკაბინეტების ცდებისჩატარებისათვისაუცილებელიმასალებით მომარაგება | დირექტორი,ტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი,შესაბამისი კათედრა | დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||||
მასწავლებლისათვისმეთოდური დადამხმარელიტერატურის შეძენა | დირექტორი,მასწავლებლები | დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||||
სპორტული ინვენტარის განახლება | დირექტორი, სპორტის მასწავლებელი | დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||||
სსსმმოსწავლეებისათვისსაჭირო რესურსების,თვალსაჩინოებებისშეძენა და მათიპერიოდულიგანახლება | დირექტორი,მატერიალურტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი,ინკლუზიურგანათლებაშიჩართულისპეციალისტი | დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები | არსებული ადამიანური რესურსი, გრანტები | |||||||||||||||
საინფორმაციო რესურსების გაუმჯობესება | სკოლის ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება | დირექტორი; IT მენეჯერი | IT მენეჯერის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი | ||||||||||||||
ოფიციალური ვებ-გვერდისა და საკომუნიკაციო არხების შექმნა/განვითარება და მუდმივი განახლება | დირექტორი; | ვებ – გვერდი;სოციალურ ქსელებში არსებული ოფიციალური გვერდები; მეილი | არსებული ადამიანური რესურსი;განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა | |||||||||||||||
ფინანსური მდგრადობა | დამატებითი ეკონომიკური შემოსავლების მოძიება | დირექტორი; | იჯარის ხელშეკრულებები; | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
ფინანსური რესურსების მართვის გაუმჯობესება | დირექტორი;ბუღალტერი | დირექტორის ანგარიში; ბუღალტერის ანგარიში; ბიუჯეტის მონიტორინგის შედეგები | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||||
ფინანსური რესურსების მართვის მონიტორინგი | დირექტორის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი |
- უსაფრთხო, ორგანიზებული და დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფა
სტრატეგიული მიზნები | ამოცანები | აქტივობები | პასუხისმგებელი პირი | შესრულების პერიოდი | |||||||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | შესრულების ინდიკატორები | რესურსები | ||||
უსაფრთხო, ორგანიზებული და დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფა | საზოგადოებრივი წესრიგის დაცვა | სკოლის შიდა და გარე ტერიტორიის დაცვა | უფლებამოსილი პირი; დარაჯი | ვიდეო ჩანაწერები; | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||
სასკოლო სივრცეში არსებული წესების სასკოლო საზოგადოებისათვის გაცნობა | დირექცია;უფლებამოსილი პირი, დამრიგებლები | სასკოლო საზოგადოებასთან შეხვედრები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სასკოლო სივრცეში არსებული წესების დაცვა | უფლებამოსილი პირი, სასკოლო საზოგადოება | ვიდეო ჩანაწერები; | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
პოზიტიური გარემოს შექმნა | სკოლაში დასაქმებული ყველა პირი | დირექტორის მოადგილის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
უსაფრთხოების ნორმების დაცვა | ხანძარსაწინააღმდეგო პრევენციული ღონისძიებების განხორციელება და სკოლაში არსებული ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემის ფუნქციონირების კონტროლი | დირექტორი; ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირი | ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
სახანძრო უსაფრთხოების წესების გაცნობა | დირექტორი,დირექტორისმოადგილე,დამრიგებლები, ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირი;საგანგებო შტაბი | ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სპეციალური სწავლება სახანძრო უსაფრთხოების წესებისა და საგანგებო სიტუაციებში ქცევის წესების შესახებ | დირექტორი,დირექტორისმოადგილე,დამრიგებლები, ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირი;საგანგებო შტაბი | ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი, სსიპ საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახური | ||||||||||||||
უსაფრთხოების ნორმებისდაცვის მიზნით პრევენციულიღონისძიებების განხორციელება | ვიდეო კამერების მონიტორინგი | უფლებამოსილი პირი | ვიდეო ჩანაწერები; | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
მასწავლებელთა მორიგეობის სისტემის შექმნა | დირექტორი,დირექტორისმოადგილემორიგემასწავლებელი | დირექტორის ბრძანება; მორიგეობის განრიგი | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სკოლის ტერიტორიაზე ვიზიტორთა აღრიცხვა | დარაჯი | ვიზიტორთა აღრიცხვის ჟურნალი | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
ცნობიერების ამაღლების მიზნით მშობლებთან და მოსწავლეებთან შეხვედრების ორგანიზება | დირექტორი, დამრიგებლები | ანგარიშები (ოქმები), შეხვედრის ფოტო მასალა | არსებული ადამიანური რესურსი |
- სასკოლო საზოგადოების ჩართულობა
სტრატეგიული მიზნები | ამოცანები | აქტივობები | პასუხისმგებელი პირი | შესრულების პერიოდი | |||||||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | შესრულების ინდიკატორები | რესურსები | ||||
სასკოლო საზოგადოების ჩართულობა | მოსწავლეთა თვითმმართველობის აქტივობების გაზრდა | მოსწავლეთა თვითმმართველობის არჩევნების ჩატარება | დირექტორი, დამრიგებლები, საარჩევნო კომისია | თვითმმართველობის არჩევნების ჩატარების წესი; თვითმმართველობის დებულება; თვითმართველობის ოქმები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||
სკოლის თვითმმართველობის ინიციატივების მხარდაჭერა | დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები | თვითმმართველობის ინიციატივით ჩატარებული აქტივობები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მშობელთა ჩართულობა სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესში | მშობელთა კმაყოფილების კვლევა, შედეგების გათვალისწინებით, სასწავლო პროცესის დახვეწა/გაუმჯობესება | დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები | კითხვარების ანალიზი | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
სსსმ მოსწავლეების მშობლებთან მუდმივი კომუნიკაცია მოსწავლისათვის სასწავლო/აღმზრდელობითი პროცესის დაგეგმვისას | დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები;ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები; | ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტის ანგარიში;ისგ ჯგუფის ოქმები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მშობლების მონაწილეობით სხვადასხვა ღონისძიებებისა და პროექტების ორგანიზება | დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები | დამრიგებლის პორტფოლიო | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მშობლებთან ურთიერთობების ფორმების დახვეწა | მშობელთა კრებების ორგანიზება | დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები | მშობელთა კრების ოქმები | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრების ორგანიზება | დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები; მასწავლებლები | დამრიგებლის ანგარიშები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
ელექტრონულიჟურნალისმეშვეობითყოველდღიურიკომუნიკაცია | დირექტორისმოადგილე,დამრიგებლები,მასწავლებელი | დირექტორის მოადგილის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
დამრიგებელთა მიერმშობლებთანკომუნიკაციასხვადასხვასაკომუნიკაციო არხების გამოყენებით (მეილი,ტელეფონი,სოციალური ქსელიდა ა.შ) | დამრიგებლები | დამრიგებლის პორტფოლიო | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მნიშვნელოვანიგადაწყვეტილებების მიღებისპროცესში სასკოლოსაზოგადოების ჩართულობისგაზრდა | მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილების მიღებამდე, სასკოლო საზოგადოების გამოკითხვა და მიღებული შედეგების ანალიზი | დირექცია | კითხვარების ანალიზი | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
სკოლის კოლეგიური ორგანოების შეხვედრებში მშობელთა მონაწილეობის მაქსიმალური ხელშეწყობა | კოლეგიური ორგანოების თავმჯდომარეები | კოლეგიური ორგანოს ოქმები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მართვის კოლეგიური ორგანოების გააქტიურება | თანამედროვემეთოდებისდანერგვასთანდაკავშირებითრეკომენდაციებისშემუშავება | საგნობრივი კათედრები | კოლეგიური ორგანოს ოქმები | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
სწავლის ხარისხისგაუმჯობესებისმიზნით შესაბამისი რეკომენდაციების შემუშავება და ინიცირება | ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი,პედაგოგიური საბჭო, საგნობრივი კათედრები | კოლეგიური ორგანოს ოქმები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სკოლაში უსაფრთხოებისა და პოზიტიური გარემოს შექმნისათვის რეკომენდაციების შემუშავება და პროექტების ორგანიზება | დირექტორის მოადგილე(ები) | დირექტორის მოადგილე(ები) | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
გამჭვირვალე და სამართლიანი გასაჩივრების, ასევე, საჩივრების განხილვის ეფექტური სისტემის მუშაობა | დისციპლინური კომიტეტი, | დისციპლინური კომიტეტის მუშაობის ამსახველი დოკუმენტები | არსებული ადამიანური რესურსი |
- მოსწავლეთა მხარდაჭერის გაუმჯობესება
სტრატეგიული მიზნები | ამოცანები | აქტივობები | პასუხისმგებელი პირი | შესრულების პერიოდი | |||||||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | შესრულების ინდიკატორები | რესურსები | ||||
მოსწავლეთა მხარდაჭერის გაუმჯობესება | მოსწავლეთააკადემიური დაადმინისტრაციულიმხარდაჭერის სისტემის უზრუნველყოფა | მოსწავლის ინიციატივების მხარდაჭერის დამკვიდრება | დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები | მოსწავლისინიციატივების მხარდამჭერი აქტივობები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||
სწავლა-სწავლების პროცესში მხარდამჭერი გარემოს შექმნა და საჭიროების შემთხვევაში კონსულტაციების შეთავაზება | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; მასწავლებლები | მოსწავლის აკადემიურისაკონსულტაციო/მხარდამჭერი მომსახურებისამსახველი მასალები /აქტივობები; | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
კარიერული დაგეგმვის და პროფესიული ორიენტაციის ხელშეწყობა | დამრიგებლები | დამრიგებლის პორტფოლიო | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სსსმ მოსწავლეებთან მუშაობის მექანიზმის დახვეწა | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები; ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფი | ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის ანგარიში | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
დამატებითი სერვისების განვითარება | კლუბების/წრეების ფუნქციონირება და გამრავალფეროვნება | დირექცია;კლუბის/წრის მასწავლებელი | მასწავლებელთან გაფორმებული ხელშეკრულებები | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
შესაბამისი სასწავლო აქტივობების დაგეგმვა (გასვლითი გაკვეთილები, მიზნობრივი ექსკურსიები და ა.შ.) ორგანიზება | დამრიგებლები; მასწავლებლები | მასწავლებლების, დამრიგებლების პორტფოლიოები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მოსწავლეთა უფლებების დაცვის უზრუნველსაყოფად საჭირო ღონისძიებების განხორციელება. | მოსწავლის სასწავლოგარემოსთან ადაპტაციის ხელშემწყობიმექანიზმის დანერგვა | დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები | მოსწავლისგარემოსთანადაპტაციის მექანიზმი;მოსწავლის გარემოსთანადაპტაციის ამსახველიმასალები / აქტივობები; | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
მოსწავლის კანონით განსაზღვრული უფლებების გასაჩივრების წესის შემუშავება | სკოლის ადმინისტრაცია | მოსწავლის კანონით განსაზღვრული ულებების წესი | არსებული ადამიანური რესურსი |
- ორგანიზაციული განვითარება
სტრატეგიული მიზნები | ამოცანები | აქტივობები | პასუხისმგებელი პირი | შესრულების პერიოდი | |||||||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | შესრულების ინდიკატორები | რესურსები | ||||
ორგანიზაციული განვითარება | სხვა საგანმანათლებლო დაწესებულებებთან თანამშრომლობა | საქართველოს სკოლებსა და უნივერსიტეტებთან თანამშრომლობა, ერთობლივი პროექტების დაგეგმვა/ განხორციელება | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; | ერთობლივი პროექტები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||
სხვადასხვა ორგანიზაციებთან მემორანდუმების გაფორმება და თანამშრომლობა; | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; | ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმები | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სკოლის ცნობადობის გაზრდა | სკოლაში არსებული მმართველობითი პოლიტიკისა და სწავლების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესებით თემში სკოლის მიმართ ინტერესის გაზრდა | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; სასკოლო საზოგადოება | სტატისტიკა | არსებული ადამიანური რესურსი | |||||||||||||
სკოლის სოციალური ქსელის, ვებ-გვერდის გამოყენებით სკოლის პოპულარიზაცია | დირექტორი; IT მენეჯერი | ვებ-გვერდი;სოციალური ქსელი; | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
მოსწავლეთა რაოდენობის გაზრდა | დირექტორი; | სტატისტიკა | არსებული ადამიანური რესურსი | ||||||||||||||
სრულიზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებისთვითშეფასებისპროცესისათვისმომზადება | სკოლის თვითშეფასებისპროცესისათვისმოსამზადებელისამუშაოებისორგანიზება | დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; | სამუშაო ჯგუფის ოქმები | არსებული ადამიანური რესურსი |