შპს სკოლა “თამარიონი+”-ის

ერთწლიანი სამოქმედო გეგმა

2024-2025 სასწ.  წელი

ერთწლიანი სამოქმედო გეგმა გამომდინარეობს 2024 – 2031 წლების სტრატეგიული განვითარების შვიდწლიანი გეგმიდან, სკოლის მისიიდან და სკოლის სტრატეგიული მიზნებიდან. 

მასში ასახულია სტრატეგიული მიზნებისა და ამოცანების შესაბამისი აქტივობები, შესრულების ინდიკატორები, შესრულებაზე პასუხისმგებელი პირები/სტრუქტურული ერთეულები, შესაბამისი რესურსები და დასახული მიზნების რეალიზების ვადები.

  1. სასწავლო პროცესის ხარისხის ამაღლება
სტრატეგიული მიზნებიამოცანებიაქტივობებიპასუხისმგებელი პირიშესრულების პერიოდი 
IXXXIXIIIIIIIIIVVVI  VII   VIII შესრულების ინდიკატორებირესურსები
სასწავლო პროცესის ხარისხის ამაღლებაახალი პროგრამების შემუშავება/ დანერგვასასწავლო პროგრამების/კურიკულუმების/ შემუშავებამასწავლებლები; საგნობრივი კათედრები;      კურიკულუმი;საგნობრივი კათედრის ოქმები;პედაგოგიური საბჭოს ოქმი;არსებული ადამიანური რესურსი
სასკოლო დოკუმენტაციის მოწესრიგება-დახვეწა. დოკუმენტაციაში ცვლილებების შეტანა/საჭიროების შემთხვევაში ახლის დამტკიცებადირექტორი; პედაგოგიური საბჭო;      შესაბამისი დოკუმენტაციის დამტკიცების მასალებიარსებული ადამიანური რესურსი
საჭიროების შემთხვევაში, სსსმ მოსწავლეთათვის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმების შემუშავება/სწავლებადირექტორი; ისგ ჯგუფები; სპეციალური მასწავლებლები; ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სხვა სპეციალისტები;      პედაგოგიური საბჭოს ოქმი;ისგ ჯგუფის ოქმები;ინდივიდუალური გეგმებიარსებული ადამიანური რესურსი
მოსწავლეთათვის მრავალფეროვანი, დამატებითი სასწავლო პროგრამების შეთავაზებადირექცია, საგნობრივი კათედრები; მასწავლებლები;       სასკოლო კურიკულუმი;დამატებითი სასწავლო პროგრამების აღწერილობაარსებული ადამიანური რესურსი
სადამრიგებლო პროგრამების შემუშავება/დანერგვადირექცია,დამრიგებლები            სადამრიგებლო პროგრამები;დამრიგებლის პორტფოლიოარსებული ადამიანური რესურსი
სასწავლო პროცესის ხარისხის გაზრდაშიდა სასკოლო პროექტების დანერგვა და მართვადირექცია, საგნობრივი კათედრები;პროექტის პროგრამა;ფოტო-ვიდეო მასალაარსებული ადამიანური რესურსი
დიფერენცირებული სწავლებადირექცია, მასწავლებლები;საგნობრივი კურიკულუმები; ინდივიდუალური გეგმებიარსებული ადამიანური რესურსი
სწავლა სწავლების კონსტრუქტივისტული პრინციპების დამკვიდრებამასწავლებლებიკურიკულუმი;სასწავლო პროექტები;მოსწავლეთა მიერშესრულებულიდავალებები;სასწავლო პროცესშიგამოყენებულიმასალები/აქტივობები;მასწავლებლისპორტფოლიოარსებული ადამიანური რესურსი
გამჭვირვალე, სანდო, ობიექტური და სამართლიანი შეფასების სისტემის დანერგვადირექტორი; მასწავლებლებიკურიკულუმი;მოსწავლეთა მიერშესრულებულიდავალებები;შეფასებებიარსებული ადამიანური რესურსი
დაბალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეებთან დამატებითი მუშაობადირექცია, მასწავლებლებიმოსწავლის აკადემიური მხარდაჭერის საკონსულტაციო გრაფიკი; მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევებისშედეგების ანალიზი და ანგარიში;არსებული ადამიანური რესურსი
სასწავლო პროცესის მონიტორინგი და შედეგების გათვალისწინებით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა/ განხორციელებასხვადასხვა ტიპის კითხვარების შემუშავება. მოსწავლეთა, მასწავლებელთა და მშობელთა პერიოდული გამოკითხვა სასწავლო პროცესთან დაკავშირებული საჭიროებების კვლევის მიზნითდირექცია      კითხვარების ანალიზიარსებული ადამიანური რესურსი
სასწავლო პროცესის დიაგნოსტიკური წერების ჩატარებადირექცია      ჩატარებული დიაგნოსტიკური წერის ანალიზიარსებული ადამიანური რესურსი
სასწავლო პროცესის ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა და პერიოდულად მონიტორინგის ჩატარებადირექცია      განხორციელებული მონიტორინგის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
სასკოლო სასწავლო გეგმის შესრულების მონიტორინგიდირექციაგანხორციელებული მონიტორინგის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
სსსმ მოსწავლეთათვის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმების შესრულების მონიტორინგიინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფიინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის ოქმი; ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის დასკვნაარსებული ადამიანური რესურსი
საგაკვეთილო პროცესზე დასწრება, შედეგების ანალიზი და შესაბამისი ღონისძიებების დაგეგმვა/განხორციელებადირექცია, ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი; საგნობრივი კათედრები      გაკვეთილზე დასწრების შედეგები და მისი ანალიზი; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ოქმები; ურთიერთდასწრების შედეგებიარსებული ადამიანური რესურსი
აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებისთვის მოსწავლეებში მოტივაციის გაზრდამოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა, მოიპოვონ დაფინანსება და პროფესიას დაეუფლონ პრესტიჟულ უმაღლეს სასწავლებლებშიდირექტორი; დამრიგებლებიმასწავლებლებიმოსწავლეთა უმაღლეს სასწავლებლებში ჩარიცხვის დინამიკა;დამრიგებლის საათი.არსებული ადამიანური რესურსი
მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლის შედეგად საუკეთესო მოსწავლეთა  წახალისების პრაქტიკის დამკვიდრებადირექცია,საგნობრივი კათედრები; წახალისების შესახებ გადაწყვეტილებებიარსებული ადამიანური რესურსი
მოსწავლეთათვის მხარდამჭერი და მიმღებლობითი გარემოს შექმნა დირექტორი; მასწავლებლები;კურიკულუმი;მოსწავლეთა ინტერვიუებიარსებული ადამიანური რესურსი
ოლიმპიადებში, კონფერენციებსა და პროექტებში მოსწავლეთა ჩართვა და წარმატებული მოსწავლეების წახალისებადირექტორი; მასწავლებლები; კონფერენციებში, პროექტებში  და ოლიმპიადებში მონაწილეობის შედეგებიარსებული ადამიანური რესურსი
  1. ადამიანური რესურსის განვითარება 
სტრატეგიული მიზნებიამოცანებიაქტივობებიპასუხისმგებელი პირიშესრულების პერიოდი 
IXXXIXIIIIIIIIIVVVIVIIVIIIშესრულების ინდიკატორებირესურსები
ადამიანური რესურსის განვითარებაპერსონალის მართვის პოლიტიკის და  პრაქტიკის გაუმჯობესებაპრევენციული და ინტერვენციული პერსონალის მართვის პოლიტიკის დანერგვადირექცია,საკონკურსო კომისიასკოლის პერსონალისმართვის პოლიტიკისგანმსაზღვრელიდოკუმენტი;შინაგანაწესი;პერსონალთან გასაუბრების შედეგებიარსებული ადამიანური რესურსი
პერსონალის მართვისას მონაწილეობითი და გუნდური მუშაობის პრინციპების დანერგვადირექტორი; საგნობრივი კათედრები; კათედრების, პედაგოგიური საბჭოს მუშაობის ამსახველიდოკუმენტაცია; არსებული ადამიანური რესურსი
თანამშრომელთა სამუშაოგარემოსთან ადაპტაციის ხელშემწყობიმექანიზმის დანერგვადირექტორის მოადგილე; კათედრის ხელმძღვანელებიაქტივობები;არსებული ადამიანური რესურსი
ადამიანური რესურსის მუდმივი განვითარებადირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი      ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ოქმები;დასაქმებულთა პირადი საქმეებიარსებული ადამიანური რესურსი
აკადემიური კორპუსის გაძლიერების მიზნით საუკეთესო კადრების მოზიდვაობიექტურობისა და გამჭვირვალობის პრინციპების დაცვით პოზიციის შესაბამისი კადრების მოზიდვა და დასაქმება დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, საკონკურსო კომისიაპერსონალისშერჩევის/დანიშვნისპროცესის ამსახველიდოკუმენტაცია;არსებული ადამიანური რესურსი
ადმინისტრაციული/აკადემიური პერსონალის კვალიფიკაციის ამაღლების ხელშემწყობი ღონისძიებების ორგანიზებათანამშრომელთა პროფესიული საჭიროებების კვლევადირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი      კითხვარების ანალიზი; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის უკუკავშირი; კათედრების ურთიერთდასწრების შესახებ ოქმებიარსებული ადამიანური რესურსი
სხვადასხვა აქტივობების განხორციელება და განვითარების მუდმივი კონტროლიდირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფიდირექტორის მოადგილის ანგარიში;ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
თანამშრომელთა განვითარებისთვის საჭირო ტრენინგების,  სემინარების, სამუშაო შეხვედრების დაგეგმვადირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი      ტრენინგების ჩატარების დამადასტურებელი დოკუმენტაცია; ტრენინგებზე დასწრების ამსახველი ფოტო-ვიდეო მასალაარსებული ადამიანური რესურსი მასწავლებლის სახლი
ტრენინგებზე მიღებული ცოდნის  პრაქტიკაში დანერგვის ხელშეწყობადირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფიჩატარებული გაკვეთილები და საგნობრივი კურიკულუმებიარსებული ადამიანური რესურსი
მაძიებლობის სტატუსის მქონე მასწავლებლებთან ტუტორების აქტიურიმუშაობა დასაჭიროებისშემთხვევაში შიდასასკოლოკონსულტაციებისგამართვა დირექტორი,დირექტორისმოადგილე,ტუტორებიტუტორის განსაზღვრის შესახებ ბრძანება; შეხვედრების გრაფიკი;მაძიებლის პორტფოლიოარსებული ადამიანური რესურსი
მასწავლებელთა წახალისების სისტემის დანერგვადირექტორიშინაგანაწესი; წახალისების შესახებ გადაწყვეტილებებიარსებული ადამიანური რესურსი
გაკვეთილებზედასწრება დამასწავლებლებისათვის უკუკავშირისგაზიარებახარისხისგანვითარებისადა პროფესიულიმხარდაჭერისჯგუფიხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ოქმებიარსებული ადამიანური რესურსი
მასწავლებლებსშორისგამოცდილებისგაზიარება,რეკომენდაციების შემუშავებასწავლა-სწავლებისთანამედროვემეთოდოლოგიებისა და მიდგომებისდანერგვასთანდაკავშირებით,მასწავლებელთაკოორდინირებულიმუშაობასაგნობრივი კათედრებისაგნობრივი კათედრების ოქმები;ურთიერთდასწრების შედეგებიარსებული ადამიანური რესურსი
ზოგადი განათლებისრეფორმისფარგლებშისაგნობრივ შეხვედრებშიმონაწილეობისხელშეწყობადირექტორი,დირექტორისმოადგილე      დირექტორის მოადგილის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
  1. მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის გაუმჯობესება
სტრატეგიული მიზნებიამოცანებიაქტივობებიპასუხისმგებელი პირიშესრულების პერიოდი 
IXXXIXIIIIIIIIIVVVIVII  VIIIშესრულების ინდიკატორებირესურსები
მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის გაუმჯობესებაინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება;სკოლის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარებადირექტორი,მატერიალურტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი      მატერიალურტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი
ინვენტარის და სხვა მასალების შეძენა (საჭიროებისამებრ)დირექტორი,ტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი;ბუღალტერი      ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები ან სხვა საბუღალტრო დოკუმენტაცია არსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი
საჭიროების შემთხვევაში კოსმეტიკური სარემონტო სამუშაოების ჩატარებადირექტორი,მატერიალურტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორიტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორის ანგარიში;  ხელშეკრულებაარსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი
საგანმანათლებლო/ სასწავლო რესურსების განახლება/შევსებაწიგნადი ფონდისშევსება,საგანმანათლებლოელექტრონულირესურსების მოძიებადირექტორი,ბიბლიოთეკარიტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორიბიბლიოთეკარის ანგარიში;  დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტებიარსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი 
ფიზიკის, ქიმიისა დაბიოლოგიისკაბინეტების ცდებისჩატარებისათვისაუცილებელიმასალებით მომარაგებადირექტორი,ტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი,შესაბამისი კათედრადოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტებიარსებული ადამიანური რესურსი
მასწავლებლისათვისმეთოდური დადამხმარელიტერატურის შეძენადირექტორი,მასწავლებლებიდოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტებიარსებული ადამიანური რესურსი
სპორტული ინვენტარის განახლებადირექტორი, სპორტის მასწავლებელიდოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტებიარსებული ადამიანური რესურსი
სსსმმოსწავლეებისათვისსაჭირო რესურსების,თვალსაჩინოებებისშეძენა და მათიპერიოდულიგანახლებადირექტორი,მატერიალურტექნიკურიუზრუნველყოფისკოორდინატორი,ინკლუზიურგანათლებაშიჩართულისპეციალისტი      დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტებიარსებული ადამიანური რესურსი, გრანტები
საინფორმაციო რესურსების გაუმჯობესებასკოლის ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესებადირექტორი;   IT მენეჯერი      IT მენეჯერის ანგარიში არსებული ადამიანური რესურსი, ბიუჯეტი
ოფიციალური ვებ-გვერდისა და საკომუნიკაციო არხების შექმნა/განვითარება და მუდმივი განახლებადირექტორი; ვებ – გვერდი;სოციალურ ქსელებში არსებული ოფიციალური გვერდები; მეილიარსებული ადამიანური რესურსი;განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა
ფინანსური მდგრადობადამატებითი ეკონომიკური შემოსავლების მოძიებადირექტორი;იჯარის ხელშეკრულებები; არსებული ადამიანური რესურსი
ფინანსური რესურსების მართვის გაუმჯობესებადირექტორი;ბუღალტერიდირექტორის ანგარიში; ბუღალტერის ანგარიში; ბიუჯეტის მონიტორინგის შედეგებიარსებული ადამიანური რესურსი
ფინანსური რესურსების მართვის მონიტორინგი
დირექტორის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
  1. უსაფრთხო, ორგანიზებული და დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფა
სტრატეგიული მიზნებიამოცანებიაქტივობებიპასუხისმგებელი პირიშესრულების პერიოდი 
IXXXIXIIIIIIIIIVVVIVIIVIIIშესრულების ინდიკატორებირესურსები
უსაფრთხო, ორგანიზებული და  დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფასაზოგადოებრივი წესრიგის დაცვასკოლის შიდა და გარე ტერიტორიის დაცვაუფლებამოსილი პირი; დარაჯი      ვიდეო ჩანაწერები; არსებული ადამიანური რესურსი
სასკოლო სივრცეში არსებული  წესების სასკოლო საზოგადოებისათვის გაცნობადირექცია;უფლებამოსილი პირი, დამრიგებლები      სასკოლო საზოგადოებასთან შეხვედრებიარსებული ადამიანური რესურსი
სასკოლო სივრცეში არსებული  წესების დაცვაუფლებამოსილი პირი, სასკოლო საზოგადოებავიდეო ჩანაწერები; არსებული ადამიანური რესურსი
პოზიტიური გარემოს შექმნასკოლაში დასაქმებული ყველა პირი      დირექტორის მოადგილის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
უსაფრთხოების ნორმების დაცვახანძარსაწინააღმდეგო პრევენციული ღონისძიებების განხორციელება და სკოლაში არსებული ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემის ფუნქციონირების კონტროლიდირექტორი; ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირი      ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
სახანძრო უსაფრთხოების წესების გაცნობა დირექტორი,დირექტორისმოადგილე,დამრიგებლები, ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირი;საგანგებო შტაბი      ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
სპეციალური სწავლება სახანძრო უსაფრთხოების წესებისა და საგანგებო სიტუაციებში ქცევის წესების შესახებდირექტორი,დირექტორისმოადგილე,დამრიგებლები, ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირი;საგანგებო შტაბი      ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზეპასუხისმგებელიპირის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი, სსიპ საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახური
უსაფრთხოების ნორმებისდაცვის მიზნით პრევენციულიღონისძიებების განხორციელებავიდეო კამერების მონიტორინგიუფლებამოსილი პირივიდეო ჩანაწერები; არსებული ადამიანური რესურსი
მასწავლებელთა მორიგეობის სისტემის შექმნადირექტორი,დირექტორისმოადგილემორიგემასწავლებელიდირექტორის ბრძანება; მორიგეობის განრიგიარსებული ადამიანური რესურსი
სკოლის ტერიტორიაზე ვიზიტორთა აღრიცხვადარაჯივიზიტორთა აღრიცხვის ჟურნალიარსებული ადამიანური რესურსი
ცნობიერების ამაღლების მიზნით მშობლებთან და მოსწავლეებთან შეხვედრების ორგანიზებადირექტორი,  დამრიგებლებიანგარიშები (ოქმები), შეხვედრის ფოტო მასალა არსებული ადამიანური რესურსი
  1. სასკოლო საზოგადოების ჩართულობა 
სტრატეგიული მიზნებიამოცანებიაქტივობებიპასუხისმგებელი პირიშესრულების პერიოდი 
IXXXIXIIIIIIIIIVVVIVIIVIIIშესრულების ინდიკატორებირესურსები
სასკოლო საზოგადოების ჩართულობამოსწავლეთა თვითმმართველობის აქტივობების გაზრდამოსწავლეთა თვითმმართველობის არჩევნების ჩატარებადირექტორი, დამრიგებლები, საარჩევნო კომისიათვითმმართველობის არჩევნების ჩატარების წესი; თვითმმართველობის დებულება; თვითმართველობის ოქმებიარსებული ადამიანური რესურსი
სკოლის თვითმმართველობის ინიციატივების მხარდაჭერადირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლებითვითმმართველობის ინიციატივით ჩატარებული აქტივობებიარსებული ადამიანური რესურსი
მშობელთა ჩართულობა სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესშიმშობელთა კმაყოფილების კვლევა,  შედეგების გათვალისწინებით, სასწავლო პროცესის დახვეწა/გაუმჯობესებადირექტორის მოადგილე; დამრიგებლებიკითხვარების ანალიზიარსებული ადამიანური რესურსი
სსსმ მოსწავლეების მშობლებთან მუდმივი კომუნიკაცია მოსწავლისათვის სასწავლო/აღმზრდელობითი პროცესის დაგეგმვისასდირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები;ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები;ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტის ანგარიში;ისგ ჯგუფის ოქმებიარსებული ადამიანური რესურსი
მშობლების მონაწილეობით სხვადასხვა ღონისძიებებისა და პროექტების ორგანიზებადირექტორის მოადგილე; დამრიგებლებიდამრიგებლის პორტფოლიოარსებული ადამიანური რესურსი
მშობლებთან ურთიერთობების ფორმების დახვეწამშობელთა კრებების ორგანიზებადირექტორის მოადგილე; დამრიგებლებიმშობელთა კრების ოქმებიარსებული ადამიანური რესურსი
მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრების ორგანიზებადირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები; მასწავლებლებიდამრიგებლის ანგარიშებიარსებული ადამიანური რესურსი
ელექტრონულიჟურნალისმეშვეობითყოველდღიურიკომუნიკაციადირექტორისმოადგილე,დამრიგებლები,მასწავლებელიდირექტორის მოადგილის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
დამრიგებელთა მიერმშობლებთანკომუნიკაციასხვადასხვასაკომუნიკაციო არხების გამოყენებით (მეილი,ტელეფონი,სოციალური ქსელიდა ა.შ)დამრიგებლებიდამრიგებლის პორტფოლიოარსებული ადამიანური რესურსი
მნიშვნელოვანიგადაწყვეტილებების მიღებისპროცესში სასკოლოსაზოგადოების ჩართულობისგაზრდამნიშვნელოვანი გადაწყვეტილების მიღებამდე, სასკოლო საზოგადოების  გამოკითხვა და მიღებული შედეგების ანალიზიდირექციაკითხვარების ანალიზიარსებული ადამიანური რესურსი
სკოლის კოლეგიური ორგანოების შეხვედრებში მშობელთა მონაწილეობის მაქსიმალური ხელშეწყობაკოლეგიური ორგანოების თავმჯდომარეებიკოლეგიური ორგანოს ოქმებიარსებული ადამიანური რესურსი
მართვის კოლეგიური ორგანოების გააქტიურებათანამედროვემეთოდებისდანერგვასთანდაკავშირებითრეკომენდაციებისშემუშავებასაგნობრივი კათედრებიკოლეგიური ორგანოს ოქმებიარსებული ადამიანური რესურსი
სწავლის ხარისხისგაუმჯობესებისმიზნით შესაბამისი რეკომენდაციების შემუშავება და ინიცირებახარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი,პედაგოგიური საბჭო,  საგნობრივი კათედრებიკოლეგიური ორგანოს ოქმებიარსებული ადამიანური რესურსი
სკოლაში უსაფრთხოებისა და პოზიტიური გარემოს შექმნისათვის რეკომენდაციების შემუშავება და პროექტების ორგანიზებადირექტორის მოადგილე(ები)დირექტორის მოადგილე(ები)არსებული ადამიანური რესურსი
გამჭვირვალე და სამართლიანი გასაჩივრების, ასევე, საჩივრების განხილვის ეფექტური სისტემის მუშაობადისციპლინური კომიტეტი, დისციპლინური კომიტეტის მუშაობის ამსახველი დოკუმენტებიარსებული ადამიანური რესურსი
  1. მოსწავლეთა მხარდაჭერის გაუმჯობესება
სტრატეგიული მიზნებიამოცანებიაქტივობებიპასუხისმგებელი პირიშესრულების პერიოდი 
IXXXIXIIIIIIIIIVVVIVIIVIIIშესრულების ინდიკატორებირესურსები
მოსწავლეთა მხარდაჭერის გაუმჯობესებამოსწავლეთააკადემიური დაადმინისტრაციულიმხარდაჭერის სისტემის უზრუნველყოფამოსწავლის ინიციატივების მხარდაჭერის დამკვიდრებადირექტორის მოადგილე; დამრიგებლებიმოსწავლისინიციატივების მხარდამჭერი აქტივობებიარსებული ადამიანური რესურსი
სწავლა-სწავლების პროცესში მხარდამჭერი გარემოს შექმნა და საჭიროების შემთხვევაში კონსულტაციების შეთავაზებადირექტორი; დირექტორის მოადგილე; მასწავლებლები მოსწავლის აკადემიურისაკონსულტაციო/მხარდამჭერი მომსახურებისამსახველი მასალები /აქტივობები;არსებული ადამიანური რესურსი
კარიერული დაგეგმვის და პროფესიული ორიენტაციის ხელშეწყობადამრიგებლებიდამრიგებლის პორტფოლიოარსებული ადამიანური რესურსი
სსსმ მოსწავლეებთან მუშაობის მექანიზმის დახვეწადირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები; ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფიინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის ანგარიშიარსებული ადამიანური რესურსი
დამატებითი სერვისების განვითარება
კლუბების/წრეების ფუნქციონირება და გამრავალფეროვნებადირექცია;კლუბის/წრის მასწავლებელიმასწავლებელთან გაფორმებული ხელშეკრულებებიარსებული ადამიანური რესურსი
შესაბამისი სასწავლო აქტივობების დაგეგმვა (გასვლითი გაკვეთილები,   მიზნობრივი ექსკურსიები და ა.შ.) ორგანიზებადამრიგებლები; მასწავლებლებიმასწავლებლების, დამრიგებლების პორტფოლიოებიარსებული ადამიანური რესურსი
მოსწავლეთა უფლებების დაცვის უზრუნველსაყოფად საჭირო ღონისძიებების განხორციელება.მოსწავლის სასწავლოგარემოსთან ადაპტაციის ხელშემწყობიმექანიზმის დანერგვადირექტორის მოადგილე; დამრიგებლებიმოსწავლისგარემოსთანადაპტაციის მექანიზმი;მოსწავლის გარემოსთანადაპტაციის ამსახველიმასალები / აქტივობები;არსებული ადამიანური რესურსი
მოსწავლის კანონით განსაზღვრული უფლებების გასაჩივრების წესის შემუშავებასკოლის ადმინისტრაციამოსწავლის კანონით განსაზღვრული ულებების წესიარსებული ადამიანური რესურსი
  1. ორგანიზაციული განვითარება
სტრატეგიული მიზნებიამოცანებიაქტივობებიპასუხისმგებელი პირიშესრულების პერიოდი 
IXXXIXIIIIIIIIIVVVIVIIVIIIშესრულების ინდიკატორებირესურსები
ორგანიზაციული განვითარებასხვა საგანმანათლებლო დაწესებულებებთან თანამშრომლობა

საქართველოს სკოლებსა  და უნივერსიტეტებთან თანამშრომლობა, ერთობლივი პროექტების დაგეგმვა/ განხორციელებადირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ერთობლივი პროექტებიარსებული ადამიანური რესურსი
სხვადასხვა ორგანიზაციებთან მემორანდუმების გაფორმება და თანამშრომლობა;დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმებიარსებული ადამიანური რესურსი
სკოლის ცნობადობის გაზრდასკოლაში არსებული მმართველობითი პოლიტიკისა და სწავლების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესებით თემში სკოლის მიმართ ინტერესის გაზრდადირექტორი; დირექტორის მოადგილე; სასკოლო საზოგადოებასტატისტიკაარსებული ადამიანური რესურსი
სკოლის სოციალური ქსელის, ვებ-გვერდის გამოყენებით სკოლის პოპულარიზაცია დირექტორი; IT მენეჯერივებ-გვერდი;სოციალური ქსელი;არსებული ადამიანური რესურსი
მოსწავლეთა რაოდენობის გაზრდა დირექტორი;სტატისტიკაარსებული ადამიანური რესურსი
სრულიზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებისთვითშეფასებისპროცესისათვისმომზადებასკოლის თვითშეფასებისპროცესისათვისმოსამზადებელისამუშაოებისორგანიზება

დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; სამუშაო ჯგუფის ოქმებიარსებული ადამიანური რესურსი